Pruil hier, pruil daar, pruil deurmekaar


Woord vir die week:

Pruil,ge-. Ontevrede wees, dikmond wees, mok.

Dit was een van daardie weke waar die son se strale winter in somer laat verander binne enkele ure. Met witte bene, vrolike frokkie en ponie-stert sit ek toe die week al trippelend na. Grahamstad het my vir eens opgekikker.

In en uit weef ek deur my lesings. Selfs die onverstaanbare dosent was hoorbaar. ‘n Pienk bloeisel groei nog al te mooi hier in ‘n wynglas op my vensterbank. ‘n Letsel van winter- dan is winter inderdaad nie so sleg nie.

My gesondheid was indrukwekend die winter, nie eens ‘n kuggie nie.

Maar hier lê ek… soos ‘n bloeisel wat verlep nog voor sy tyd werklik begin het. Die bed is gestrooi met sneusies. Die gemmertee proe soos suiglekkers en suiglekkers proe soos Vicks.

So vandag is ek pruilerig. Ook huilerig- want ek wens ek was gesond.

Leave a Reply

