My Pa is in Credence en Theuns Jordaan


My Pa het nog altyd ‘n lekker groove gehad. As Moeder kos kook, na ‘n een-te-veel gin en tonic, dans ek en my Pa al te lekker op Credence Clearwater Revival al om die etenstafel. Hy het my sekerlik geleer sokkie en langarm dans sonder dat hy dit eens besef het.

Verskrik dink ek terug toe ek om-en-by vyf-jaar oud was. Suutjies staan ek op my Pa se tone en dans ons voor die verwarmer op winteraande.  ‘n Paar jaar later was ons by vriende se troue en die infamous hoender liedjie het begin kletter deur die luidspreker. Saam-saam het ons deur al die lawwe toertjies gegaan: ons klap ons hande en arms al asof ons mal hoenders is.

Dan is daar ook ou Theunsie. Watter Afrikaanse huis ken hom dan nou nie? Sondae aande as Moeder moeg gekook is, en almal om die kombuistafel staan vir kaas roosterbroodjies dan is dit Theuns Jordaan se diepe stem wat deur die huis trek en ‘n nostalgiese einde bring tot die week.

Dis so moeilik om vir ‘n man presente te koop- gewoonlik is ‘n CD die vinnige, goedkoopste uitweg. Dít is seker die rede hoekom Pappa 3 van die selfde Theuns Jordaan CD’s in sy rakkie het- net skuins agter Simon and Garfunkle. Ja nee kyk, die ou man het ook ‘n musiek smaak wat skrik vir niks.

Hierdie ene is vir jou en jou hande, Paps.

Die hande van jou wat so hard kan werk. Grof en gevlek deur jare se motorfiets-olie. Wat saam gevou ‘n tafelgebed opsê al is die familielede ietwat tipsy.

Die man wat so ‘n goeie voorbeeld vir ons is. Wie my geleer het van mans wat respek moet hê vir prinsessies. Natuurlik ook my moet kom haal by die huis en vir my betaal (al is dit hoe ongerieflik vir die kêrel).

Soos bloed, so is jy vir my 😉

 

4 thoughts on “My Pa is in Credence en Theuns Jordaan

  1. Theuns Jordaan is ook my gelifkooste “neurie-sanger”. Musiek is darem maar wonderlik om jou gevoelens te beheer! Kan ook sien hoe jy n walsie met jou pa doen om die tafel.

    Like

Leave a Reply

