Kruis en Klank


Van kleins af het ek Jesus sien dans saam met ‘n klein dogtertjie in ‘n veld vol vrolike viooltjies (enige blom eintlik, maar die alliterasie is skrikwekkend). Mense het baie keer dan vir my kom vertel van die illuminati en hoe dié skobbejak-groep agter elke woordjie en nootjie kruip. Só ook was ek vertel van die verlyding wat ‘n lekker dansie kan veroorsaak.

Vir lank daarna was God vir my ‘n skrikwekkende wese. Só dat ek een aand in diep trane uitgebars het in my bed met die gedagte dat ek nooit met my Pa die ewigheid in kan dans nie.

Net daarna was ek op ‘n jeugkamp waar God met my kom dans het. Deur die sissende takke van die wilgerbome en op die fluit van die kwikkies het ek en God mekaar ontmoet op die dansvloer. Soms val ek oor my voete of verloor ek ritme, maar dit is okay, want ek dans met my Koning.

Woensdae kan vreeslik uitputtend wees- so tussen niks en nêrens. Sonder die nodige inspirasie kan ons maklik onsself plat op die grond vind teen Vrydag- verkieslik nie weens ‘n een-te-veel slukkie nie. Daarom deel ek graag my Top 3 liedjies waarop jy soos ‘n elegante engel kan dans tussen viooltjies.

Eerste op die Top 3 vandag is Bouwer Bosch se ‘God’. Dié man het al self gesê hy kan nie sing nie. Maar hy het tog iets wat werk in sy musiek. Veral die nagedagte.

Tweede is een van my gunsteling deur Charlie Hall- ‘You are God’

Laaste is ‘n nuwe een wat ek Sondag gehoor het. ” Multiplied” deur NeedToBreathe.

Lekker woensdag en lekker dans.

One thought on “Kruis en Klank

Leave a Reply

